16 hafta 4 günlük hamileyim çok zor dönemler yaşıyorum rabbim sağlıkla kucağimiza almayı nasip eylesin ama bir faha tövbe 2.hamilelik düşünürsem ya arkadaşlar hamilelik ne kadar zor dönemmiş bir yeri toparladım bir yerden bir şey çıkıyor psikolojim bozuldu
Benim gibi olanlar var mı konuşmaya çok ihtiyacım var dertleşme postu olsun