minikkalbim01 riskli değilse ayda bir olması iyi aslında, kötüyü düşünmeyin, zaten acil durumları anlıyorsunuz az çok. Ben bir şeyin olacağı varsa olur kafasındayım muayneye sık da gitsen olacağı varsa olur. Allah korusun, dikkat edersin sende hareketlerine 🙏🏼