Kızlar ben 6+3 haftalık gebeyim üç gün önce kanama oldum ve hala devam ediyor acile gittim testlerim yapıldı bir sorun yok ama karından ultrason da doktor kese var bebek görünmüyordu ve kalp atışı da yoktu bir hafta sonra kontrol dedi doktor çok korkuyorum bu durumu yaşayan varmı