Kızlar birçok doktor 120-130-150 bin lira gibi fiyatlar verdi.Ama bi tanesi 100 bin dedi.Simülasyon ile yaptı öncesi sonrası gösterdi falan.Ben 10 dakika bekledim 3 tane hasta falan ameliyat olmuştu.kontrole gelmişler.Ama aklıma takıldı yani diğerlerine göre neden bu kadar uygun?Googleda 3-4 kötü yorum harici hepsi 5 yıldız.Ve şehirdeki pahalı fiyat çeken doktorlar da takip ediyor.Güvenebilir miyim anlamadım tedirginim biraz.