baykuskiz Hanımlar ameliyattan sonra eve gelince nasil yattınız uyudunuz Allahaşkına saat sabahın 5 i rahatımı bulup uyuamıyorum ben ?? Dümdüz belim.agrir gibi karnımın ici de açıyı yan donsem kalkarken yine karnımın ici acıyor. Nasıl olacak??
Sumeyyecooban baykuskiz ben doğumdan eve geldiğimde 4-5 gün kadar hiç yan yatamadım sanki karnimin içi bı boşluğa düştü acıdı o ara yastigimi biraz yükseltip sırt üstü yattım bacaklarmi braz toparlayarak
Hazinem baykuskiz kafamın altına Yastık doldurdum yoksa kalkarken falan zor oluyor sürekli de birilerini kaldıramıyosn şimdi normal yatıp kalkıyorum 12. Günüm
Mrvnr Ben de sezeryan olucam acaba bendemi böyle şeyler yaşicam. İnşaalah geçer canım. Agrıkesicinin etkisi olmuyor mu
baykuskiz Mrvnr 2.günün gecesi daha yeni muhakkak rahatlicaktit ama uykum var yatmayı beceremiyorum göbeğim bomboş biraz ağrıyor dikiş icin nasi yatayım hic rahat edemedim
Haticealasahin baykuskiz 1 hfta boyle oluyor dik durmakta gucluk cekiyorsun dikisler asiliyor gibi yatarkende oyle oturur pozisyonda uyudum nerdeyse ama 1 hafta sonra hic bisey yok gibiydi gecti
baykuskiz Duz yatimca sanki daha aciyor gibi geldi bos gobek biraz heralde zorliyor. Dönmeye kalkmaya çalışınca da yanıyor sanki bisey oradan oraya geçiyor. Ilkten arkama yastik doldurup duz yattım kalkmak cok zor oldu sabahın 5inden sonra yan yattım bacak arama koltuk altima falan yastik doldurdum En azından tek yanımı düzelterek kalkmak sanki daha kolay geldi.
EbruIrmak baykuskiz neredeyse oturur gibi yastık doldurup arkama öyle yatıyodum sırt üstü karnım gerilmesin diye baya dik yatıyodum yani bide gece emzirmek için sürekli kalktığım için rahat oluyodu
Mrveglsn baykuskiz iki yastıkla düz yatıyorum kalkarkende iyi oluyo yanlız benimde karnımın alt kısmında şişlik var yaşayan varmı?
baykuskiz Hanımlar bu 2. Sezeryanim ama hepsi baska oluyomus. Ilki kotu bi deneyimdi ameliyat sonrası bunun ki iyi gecti ama sanki yaşadığım herseyi unutmuş gibiyim artik vücut yapısından midir nedir oturup kalkma yatma bana biraz daha zor geldi gibi.