Kızlar merhaba 🌸 Daha öncesinde 35 haftalıkken nstde sancım ve 1 cm açıklığım çıkması sonucunda sancı kesen ilaç kullanıyordum. İlacı bıraktıktan sonra sancılarım gelmeye başladı tekrar. Adet sancısı gibi belden öne vuruyordu hep. 38+0da sabah suyum gelmesi sonucunda hastaneye yatış yapıldı hemen ve düzenli sancılarım (doğum sancılarım) yaklaşık 4 saat içinde başladı. Ben hep merak ediyordum suyum geldiğimde anlar mıyım diye merak etmeyin anlıyorsunuz içimde bir şey patladı sanki ve daha sonra su gelmeye başlamıştı zaten. Yaklaşık 12 saat sancı çektikten sonra 7 cm açıklığım oldu ama bebek kanala inemedi meğer çatı kemiklerim darmış bebek inmeye çalıştıkça kafası şişmiş içeride :( Acil sezeryana alındım maalesef. Bu arada suyum gelmeden önce hurma yiyordum günde en az 3 tane ve plates hareketleri yapıyordum hep. Son 2 gün de 11 tane hurmayı 2 bardak suda kaynatıp içtim. Sezeryanda tam bayıltıldığım için hiç bir şey hatırlamıyorum ama çok şükür bebeğim kucağımda inşallah sizlerin doğumları kolay geçer Allah hepinizin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bize de dua edin kızlar sütüm olsun bebişim emsin inşallah 🌸🩷