Kızlar 4 gün önce doğum yaptım bebekte hafif sarılık çıktı beslenmesi iyi olmaz ise kilo kaybederse küveze alcaklarını dediler ek olarak mama verin dediler verdim bende sütüm geliyor sanıyorum çünkü bebek emiyordı sürekli ve çok az ilk sıkınca akıyordu sonra bebeğe veriyordum dün göğüs uçlarım yara olduğu için sütümü az sıkıp kenarlara sürecektim sütümün hiç bir şekilde gelmediğini fark ettik göğüslerim taş gibi olmuş hatta nefes alamıyordum sancı yapıyordu pompa aldık açmak için derler ki ilk katı süt gelmesi lazım bende öi bebek iyi çekmediği için gelmemiş sol göğsümü sağdık süt gelmeye başladı ama sağda ki hala aynı taş gibi olmuş buharlı su yapıp masaj yaptım buharıyla fayda etmedi sağdık az akıyor ama daha katı süt gelmediği için normalde akmıyor taş gibi olmuş ne yapmam lazım acilllll