2900 dü en son geçen hafta bu hafta daha gitmedim gidicem suyu da fazla olunca şeker ölçmemi istedi gün içinde sürekli açlık tokluk ölçüyorum bazen fazla çıksa da genel olarak normal böyle giderse sezeryana döner dedi ama böyle benim gibi olup erken doğum yapan çok varmiş o yüzden kafam çok karışıyor her gün doğurcakmışım gibi uyanıyorum 😅😅