sebanur1313gmailcom Kızlar ben 11+0 hamileyim ama koku hassasiyetimden başka hiçbir belirtim yok ve endişeleniyorum sizce normal mi ben mi abartıyorum yoksa bi içimi ferahlatır mısınız 😔
bahartopcu sebanur1313gmailcom normal ben de o bile olmamıştı. Karnım büyüyüp bebeğimin tekmelerini hissedene kadar hamile miyim değil miyim anlamıyordum bile
busrabaskal sebanur1313gmailcom ilk kızım saltanatım sultanlığımdı hiç belirtim yoktu hatta 7 haftalıkken tesadüfen öğrendim adette görüyordum çünkü.çok şanslısın.2. Hamileliğim 4 ay öldüm berbattı.her gün ağlardım ölmek bile istedim düşün o kadar kötüydü
leblebi_ sebanur1313gmailcom ben usg de görmesem inanmazdım hiç belirtim olmadı hala yok hareketini hissedene kadar anlamadım bile herkes zor geçirmiyor nazar değmesin prensesler gibiydim doğum yaklaşana kadar 🤣
vandalina busrabaskal ayy aynı ben başka şekilde doğum mümkün olsaydı kusarak doğurabilirdim cidden o derece berbattı
vandalina Darısı bana inşallah kızım da gerçekten çok zor bir hamilelik geçirdim beş haftalıkken başladı İkinciye hamileyim şimdi altıncı haftaya gireceğim inşallah böyle devam eder şu anlık bir belirttim yok
sebanur1313gmailcom vandalina Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım.benimde ikinci hamileliğim ilkinde de hiç belirtim yoktu ama bunda konu hassasiyeti ve sancı oldu baya ilk 2 ay
sebanur1313gmailcom leblebi_ 😄😄Ya ne güzel .Ben sağlığı yerinde mi diye endise ediyorum sadece yoksa bi şikayetim yok 🤭