tazemomm_ İkili test sonucunda beta hcg 50 Altında olursa erkek üstünde olursa kız diyorlar. Doğruluk payı nedir acaba doğru çıkan var mı 😀👀
Alara6161 tazemomm_ ilk defa duydum bende ikili test yaptırdm pazartesi sonuçlar için gitcem ama tahlil lerde beta ya dair bişi yok
Sadeceanne2 tazemomm_ ikili test 11ve 13 hafta içinde yapılıyor o haftalarda betanın 50 olması gibi bir ihtimal yok yanlış duyum 🥴🥴
_Mother_ tazemomm_ ilk kıxım 50 nin üstü idi tuttu ama 2. Kızım 35 di tutmadı yengemin 97 idi oğlu oldu
Sadeceanne2 tazemomm_ tazemomm_ Gebeliğin 11. haftasında Beta HCG hormonu genellikle 25.700 ile 288.000 mIU/mL arasında olması gerekir 50,ler imkansız yani