Selam arkadaşlar size bi sorum olacaktı
2025 yılında hep ayda iki kez adet görüyordum kasım ayında doğum kontrol hapı kullanmaya başladım adet düzenlemek amacıyla. İki kutu içip Ocak’ta bıraktım . Hap içtiğim iki ayda ve bıraktıktan sonra iki ay düzenli adet oldum kanamalarım da normaldi nisan ayından beri gene ayda 2 adet oluyorum ve az kanamalı oluyorum ne yapmalıyım