ftsu 2 tane bebe time marka erken gebelik testi aldim.. ilkini 12. Gün yaptım birsey çıkmadı. Bu testi de 21.gunde yaptım ama ilk idrarla değil 2.ciyle yaptım böyle çıktı.. sizce doğru mudur?
ftsu Benim 7 aylık bir kızım var ve adet olmadım.. tekrar bir çocuğumuz daha olsun istedik ve denedik..