Herkese iyi akşamlar temmuz sonu doğum yapacağım o kadar çok isim önerim vardı ki eşim hiç birini beğenmiyordu yani belki 10-15 tane isim önerdim yok o şöyle bu böyle her isme ayrı bir bahane (yani isimler de öyle çirkin değil eymen melih selim ne modern ne eski isim tarzı) Eşim şimdiye kadar babasının adını koymak istemiyordu herkese de koymicaz daha bulamadık diyordu. Ben de sanıyorum ki gerçekten içine sinmiyor bulamıyor son aya geldik 33. Haftadayız hala belirsiz. Babamın adı olsun diye ısrar etmeye başladı ve bu benim modumu aşırı düşürdü istemiyorum dedikçe diretmeye başladı bu konu başınıza gelse ne yapardınız