efnanmoms Kızlar 35 haftadayım cocuk dönmemiş dedi iki hafta sonra sezeryan günü vericek sezeryan içinde dönmedi şartmı anlamadım ( ikinci sezeryanım olucak)
bsrelif efnanmoms Çok geçmiş olsun canım 37’de zaten gelişimlerini tamamlıyor bebişler. Sağlıkla gelsin inşallah. Zaten bu da sezeryan olacakmış o yüzden makat gelse bile hiç endişe duymanıza gerek yok
nurellaa52 efnanmoms çocuk döndüğü zaman alta baskı yapıyo ve geliyo ya belki o yüzden daha dönmemiş bekleyebildiğimiz kadar bekleyelim gelişsin anlamında demiş olabilir mi
aslliasya efnanmoms evet makat gelişli olursa sezaryan olur bu haftalardan sonrada zor olur dönmesi yeri daraldığı için
efnanmoms nurellaa52 yani normal dogum olmucak iki hafta sonra sezeryan günü vericem dedi de bende ondan merak ettim sezeryan için cocugun duruşu önemlimiki il hamileliğimde cok erken dogum posizyonu almıştı böyle bi cümle duymamıştım merak ettim