Aysersanbuglem doktor alttan muayene edince baya kanama oldu sabah saat 10 gibiydi ben hiç sancıların açılmanın farkında değildm sadece midem ağrıyodu hala lekelenme var ama kanama yok geçen hafta sümüksü bi akıntıyla kan gelmişti nişan dediler suyum falan akmıyor galiba ama ped verdiler baktılar şuan belim deli gibi ağrıyor doğarsa küvezde kalır diyolar Rabbim sizin bebeğinizede sağlık sıhhat versin inşallah