bilgeaytkn gebeliğin ilk ayında (hamilelik şüphem var demiştim, emin değildim) kullanmıştım 3 gün, öncesinde de antibiyotik iğne almılştım 6 tane.. enfeksiyon geçmişti ama 3 hafta ishal olmuştum.
Doktor bıraktırmıştı 3.gün.
Memnun olanlar duydum ben de (hamile değiller ama)