24+6 bugün itibariyle detaylıya girdim doktor bebeğin suyu normal dedi ama ben 2 gündür iç çamaşırımda renksiz kokusuz leke bırakmayan ıslaklık gördüm, bunu paylaştım detaylı ultrasonda doktor, kendi takipli doktorumla görüş ben bilemem dedi.
rahim uzunluğumda 30mm cıktı ama karından sanırım sınırdayım, sizce endişelenmeli miyim?
kendi doktorum çok umursamaz biri ve ben dikkate alacağını düşünmüyorum maalesef
19 dan beri vajina kemiğimde ağrı olduğu için genelde yatıyorum doktor demedi ama bu forumda öğrendim. bilgisi deneyimi olan var mı?