Kızlar ultrasona göre 6+3 üm sata göre 7+1 5.haftadan beri ara ara kahve rengi açık pembe krem tarzı lekelenmelerim oluyor.Corasprin ve progestan kullanıyorum progestan günde 1 di şimdi 2 ye çıkardı doktorum ama devam ediyor bir iki gün kesiliyor sonra günde 1 kere mutlaka görüyorum genellikle koyu kahve akıntıyı.Doktorum bir sonra ki muayene için kanama vs çoğalmazsa 5 hafta sonrasına çağırdı.şüphe içerisindeyim kalbi atmaya devam ediyor mu bir şey mi oldu felan diye.Böyle lekelenmeler yaşayan sonra kesilen sağlıkla bebeğini kucağına alan var mı?