bebekistiyorm benimde iki düşük bir kürtaj oldu sonra genetik testi yaptırdık bende de heterozigot çıktı, sonra oğluma hamile kaldım öğrenir öğrenmez kan sulandırıci iğne kullandım doğuma kadar, oğlum 5 yaşında ikinci çocuğa 7 ay önce hamile kaldım, doktora genetik raporlarımı gösterdim iğne kullanmana gerek yok dedi, malesef tek doktora gösterme hatasında bulunduğumuz için 4 aylıkken karnımda öldü bebek özelde kürtaj oldum,doktorum kesinlikle iğne kullanman gerekiyordu dedi ondan kalbi durmuş olabilir dedi,şuan 4 haftalık hamileyim daha kese bile görünmedi ama doktorum kan sulandırıci iğneyi hemen başlattı,hamileliğin varsa hiç riske atma öğrenir öğrenmez kullanmaya başla