saturn0908 Kızlar pazartesi günü yüksek tansiyonla gebelik zehirlenmesinden dolayı acil sezeryane alındım çok ağrım var bebeğim yeni doğan yoğun bakımda solunuma bağlı sıkıntısı var lütfen bize dua edin ağrılarım dinsin ve oğluma hemen kavuşayım 🥹
damlasv saturn0908 çok geçmiş olsun bende aynı durumdayım bebeğiniz kaç hafta ve kaç gr doğdu acaba tansiyonunu düşmediği için mi aldılar
mom123_2 saturn0908 çok geçmiş olsun. Gebelik zehirlenmesini nasıl farkettiniz bende şuan hastanede yatıyorum ayaklarım çok şişti ve tansiyonum arada fırlıyor
060126 @“saturn0908”#p40547000Allah saglık ve sabır versin . Ayrıca gözünüz aydın saglıkla büyüsün evladınız biran önce birlikte evinize gidin🤲🤲
daisy__ Geçmiş olsun gülüm Rabbim tez zamanda kavuştursun bende bi ay önce sezeryan ile doğum yaptım aynı şekilde benim bebeğim de yoğun bakıma alındı 6 gün kaldı
saturn0908 daisy__ ya sizinki neden kalmıştı bir de ben ilçedeyim bebek il merkezde dikişlerden gidip gelemiyorum da göremiyorum oğlumu 😔inşallah hemen çıkar benim de
daisy__ saturn0908 bebek 2 hafta önden gidiyordu ve iriydi kilosu fazlaydı son kontrolüm de suyum azaldığı için sezeryan dediler doğum esnasında sütü bittiği için oksijensiz kaldı solunum sıkıntısı için yattı
daisy__ saturn0908 olabiliyor böyle şeyler korkmayın benim ilk kızım da ciğerine su gittiği için 7 8 gün. Yatmıştı bol bol dua edin süt sağıp götürün anne sütü çok işe yarıyor siz götüremiyosanız bile eşiniz götüremez mi
saturn0908 daisy__ süt yolluyorum inşallah şifa olur da bir an önce gelir teşekkür ederim içimi çok rahatlattınız 🌸🫶🏻