11ha Kızlar merhaba 7 Mayıs kan verdim 80 besle öğrendim sonra bir daha kan verdi 124.6 çıktı iki gün önce yine kan verdim 290 çıktı ulutrason vurguladım bebek yok kese yok dendı Altan muayenede görünmedi Dr bana kımyasal dedı başına gelen varmı bılgı
cuteregina 11ha beta 290 iken mi bakıldı ? Görünmesi imkansız Vajinal ile 1500-2000 lerde karından 5000-6000 lerde gözükür o da belki yani Beta değeriniz artışınız gayet iyi iki güne bir iki kat artmış
cuteregina 11ha 290 ile kese gözükmesi mümkün değil lütfen itibar etmeyin buna başka doktora gidin beta değeriniz gayet güzel artmış İnternete yazsanız bile çıkar 1500-2000 lere gelmeden gözükmez kese o da Vajinal ile Bence kan vermeye devam edin ve doktorunuzu değiştirin
gunebakann 11ha 7mayısta 80 ise şuan Haziranın 11indeyiz aslında arada çok uzun bir zaman var şuana dek betanızın oldukça yükselmiş olması gerekir,yine de başka bir doktor tercih edin 💐