Buss1906 yani ben grean clean baby ile 30 derece hassata yıkadım
Yanısıra bu baby cornerin pandalı takımını alan arldaslarımda oldu bende onlardan görüp aldm. Onlarda da sıkıntı çıkmadı.
Ondan dedim senin detarjan ya da yıkadıgın derece program sıkıntılı die