izzzzz İsimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum ama çok pahalı olsun istemiyorum. Yaptırdığını önerebileceğiniz yer var mı ?
dgngr izzzzz ben trendyoldan tulum yaptırdım ama daha uygunları var şu an. Zıbınlar daha ucuz ama tulum ya da set daha mantıklı.
begonvil38 Trendyol forbebis satıcısından yaptırdım hem nakışlı hem uygun fiyatlı güzel geldi tavsiye ederim