Esra23halis ilk hamileliğimde bana fitil verilmişti doktor önce çatı muayenesi yapıp ardında fitil yerleştiriyor açılma olması için rahim yumuşasın diye sonra yavaştan belime ağrı saplamaya başladı sancım oldu ama saatlerce hiç açılmam olmadı 2 cm tek oldu ben de gebelik kolestazı olduğu için erken doğum için gittim hastaneye olmayınca sezeryana geçtim