Ftma4 Açtığım 2. Post ve ben açtığım zaman kimse bir şey yazmıyor anlamadım sayfa ya mı düşmüyor anlamadım neyse Haziran 18 doktor randevum var inşallah rabbim nasip ederse 2.aşılamayı olucam aranızda ikinci yi deneyip tuttan oldu mu belirtiniz var mıydı
1_Ozgnn Ftma4 canım inşallah ikinci denemede olur ama ben 4 kez aşılama oldum hepsi olumsuz oldu . Yani eşinin değerleri iyiyse olumlu olabilir ama çok düşünme stres yapma