merhabalar
Son adet tarihime göre 5.hafta gittim vajinal ultrason yapıldı kese var bebek yok dendi randevü verildi 6.haftada gittim göbekten ultrason bakıldı kese var yine bebek yok dendi vajinal ultrason istemediğim için bakılmadı.Bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba 10 gün sonraya gün verildi tekrar ultrasonla bakılacak.