xbebek valla canım ssklı olduğum için muayne 75 lira ama ssksiz 100 lira . Yunus emrede muayne sigortalı olarak 45 lira oluyor. Fiyat olarak daha uygun ama ilgi ve alaka dersen medicine daha iyi . Bide doktorlar hepsi ço iyi . Kendi alanlarında uzman kişiler. Ameliyata gelirsek sormadım ama sanırıö normal doğum bin liraya geliyor , zorunlu Sezeryan bin beş yüz ama eğer gönüllü olrak sezeryan olursan üç bine de geliyor sanırım tam net bilmiyorum ana yakın bir akrabamız orda ameliyat oldu o söylemişti