momyybaby 15 ay bence erken, biz iki yaştan sonra lazımlık aldık oyunlar oynadık işte kitaplar falan aldık okuduk, oyuncaklarını lazımlığa oturttuk bak çiş yaptı kaka yaptı falan gibi oyunlar kurduk ama bunları çok zamana yaydık hiç bıraktırmaya uğraşmadım önceliğim memeden kesmekti, memeyi bıraktıktan sonra kendi istedi lazımlığa çiş yapmayı bir süre kendi istedikçe oturttum sonra sonra artık bezi bırakmamız lazım buraya yapabilirsin dedim ilk bir kaç gün çok zorladı kakayı hiç yapmak istemedi, bir gün kiloduna yapmış hiç seslemeden götürüp kakayı klozete döktüm sonra çocuğu oturttum aaa bak buraya kaka yapmışsın aferin sana dedim evde alkışlar tebrikler üstüne bir de dondurma ödülü verdik o günden sonra kakasını de hep lazımlığa yapmaya başladı. Tek tavsiyem acele etmeyin ağırdan alın, bir şey yapmaya zorlamayın, ağırdan alın ve süreci çocuğa göre şekillendirin ne kadar zorlar üstüne giderseniz süreç o kadar zor olur