ecemnazyavuz Merhaba geçen hafta 5.2’de gebe olduğumu öğrendim. Cuma günü inşallah kalp atışlarını duymaya gideceğiz. Ve tam tüp bebeğe karar verdiğimizde hamile kaldım mucize gibi birşey🥹💙
cicekkkkiz ecemnazyavuz gerçekten tam olarak böyle oluyor ben de aşılamaya geçecektim o ay hamile olduğumu öğrendim 🥹 burada umutsuz birileri varsa umut oluruz belkii🌸 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah tebrik ederim 🌸
annekiz6141 ecemnazyavuz Maşallah maşallah 🌸 umudunu tam yıtırdım dedıgın anda Rabbım yettım dedı muazzam bi şey 😍 saglıkla gelsin 🥰
nuryldrm1 Maşallah saglıkla kucagınıza alırsınız inşallah bende 6+3 dün hastaneye gittim kese göründü fakat kalp atışı ve bebeği göremedik 23 nde tekrar gidecegim
busraat nuryldrm1 bende 6.haftada gitşrm kese var bebek yok 10.gün sonraya gün veridi inşallah güzel haberler alırız.
deletedmom2027 busraat gec dollenme olabilir bende 6da duyamadim. 7+5 gittim duydum ama ultrasonda 6+3 çıktı yanu sat ile uyumlu degil gec dollenme icinizi ferah tutun
nuryldrm1 ecemnazyavuz bu haftalarda keseyi görmek daha önemli 10 gün sonra gel dedi işte 23 ne aldım randevu
ecemnazyavuz deletedmom2027 amin inşallah yarın 9’da randevum var bakalım kısmet 5+2’de tam öğrendim 4.7 ml’di mercimek tanem🥹