beyzzsenturkkk 26 günlük bebeğim geceleri mahvetti beni doğduğu günden beri her akşam 9-10 da baslıyor sabaha 4-5 e kadar bi onda kalıyorum bi bunda mahvoldum kolik diyorlar açlıktan ölüyorum tek basıma evde susmuyor durmuyor yatagın üstünde zıplıyoruz anneme geldim şimdi bi o deniyo bi ben takatim kalmadı cok uykusuzm napıcam bu bebekle 2. cocuk ama herşeyi denedim yok arkadaş yokk
nurellaa52 beyzzsenturkkk bebek arabasıyla gezdirmeyi deneyin evin içinde iyi geliyo diyenleri okumuştum Allah kolaylık versin
beyzzsenturkkk beyzzsenturkkk gaz damlası, masaj, duş, sıcak havlu, ana kucagı, sling, beşik ne varsa denedik yok allahım yok ağlamak istiyorum yemin ederim eridim su 20 günde ter icindeyim mahvoldum ya
uzuncab beyzzsenturkkk fıstık anne sütüne alerjisi olabilir mi? Bi hamişle konuşmuştum cocugu çok ağlıyormuş herseyi denemiş meğer sebebi oymuş. Fikir olsun diye söylüyorum bi araştır istersen
beyzzsenturkkk nurellaa52 onu da yaptım dışarı da cıktım dua da okuyoruz duş da aldırdık yorgunluktan bayılıyo artık sesi kısıldı doktor kontrolünde söyledim gaz damlası kullandık probiyotik kullandık yok😭😭😭😭
ayaz215 beyzzsenturkkk bu kadar uzun süreli değildi ama benzer durumu oğlumda yaşamıştım beyaz gürültü açınca sakinliyordu o da işe yaramayınca fön makinesi açıyordum onun sesinde uyuyordu
ayaz215 beyzzsenturkkk bir de mama veriyor musunuz biz süt artı mama ilerliyorduk ilk aptamil verdim çok rahatsız etmişti sonra hip verdim o çok iyi gelmişti
penbe_karisi Ah kıyamam benimkide 1 aya yakın öyleydi artık çaresizlikten sütüm kesildi 🥹🥹🥹🥹uyumuyirdu sebepsiz ağlıyordu gazını yapmasına rağmen kendiliğinden geçti 🥹🥹🥹🥹 ama dışarda arabayla gezdigimiz zaman sakinleşiyordu
cinderella beyzzsenturkkk acaba bi yerleri mi ağrıyor ki gaz dışında ya da karnı mı doymuyor ya da iyesi battı derler bizim büyüklerimiz bebekler susmadan ağlar anneniz bilir büyük ihtimal bi sorsanız
AuraMomB beyzzsenturkkk kesinlikle beyaz gürültü ve bol bol ten tene temas. Benim bebeğimde akşam 5de başlar eğer o saatte uyutmazsam gece 12’e kadar sürer. Sizin gece oluyorda kırmızı ışık + beyaz gürültü + ayakta emzirmeyi deneyin Arabanız varsa dışarı çıkartın arabayla gezdirin yoksa da bebek arabasıyla çıkarın. Ortam sıcaklığı da önemli max 24-25 derece olmalı havalar çoksıcak
Momlife_ Eskiler zeytinyağı verirmiş ya da karnına masaj yaparmış ne kadar doğru bilmiyorum ben duyduğumu söylemek istedim bende ilk çocuğuma hamileyim bilgim yok
beyzzsenturkkk Momlife_ masaj da fayda etmiyor karnı o kadar sert ve şiş ki her akşam aynısı ama bir anda oluyor
Missgod beyzzsenturkkk yeterince de doymuyor olabilir benim oğlumda aabah 8 e kdr uyumazdı ağlardı gaz diye düşündüm bazen ama arada mama verince gecyrdu yani süt tam doyurmuyorda olabilir sütüm de vardı ama hem süt hem mama ilerledim bırakana kadR
ayaz215 beyzzsenturkkk doktoruna da danışaraktan mama deneyebilirsin benim sütüm yeterliydi doktoru yanında emzirmemi istemişti sütün var ama mama da verelim demişti
ayaz215 beyzzsenturkkk hatta ben şöyle yapıyordum gün içinde hep süt hep süt gece mama veriyordum daha uzun uyuyordu böylece bende dinlenebiliyordum