zeynepinizx
zeynepinizx Biz 34+2′yiz, 30. haftadan sonra hareketlerini çok güzel ve net hissediyordum ama benim de o şekilde. Doktorum alanı daraldığından normal dedi. Gebe okulundaki ebe de her iki saatte en az bir hareket son haftalarda yeterli demişti. Yeri daraldığından özellikle akşamları karnımızın sertleşmesi de normalmiş. Bunlar aklınızda olsun, kendinizi panuk yapmayacak şekilde takip edin. Allah’ın izniyle zamanında en güzel şekilde çocuğunuza kavuşacağınızı düşünün. 😊🌺