nurellaa52 Sizce şart mı ilk bebişte yaptırmamıştım bunda da kararsızım nasıl yapılıyor nelere bakılıyor acaba bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim 🌸
anonimmom_ nurellaa52 ultrasonla bazı şeylere detaylı bakıyorlar birde kan testi yapılıyor o kadar genelde sonuç hamilelerin hep moralini bozuyormuş ama ben yine de yaptırdım sonucu daha öğrenemedim
dilekmom6 nurellaa52 moral bozulması olur risk çıkarsa ama bu tarama testi kesin tanı testi değil ki. Benim üçlü test orta riskli çıktı bir şey yok bebeğimde. Detaylida iyice bakıldı. Bence yaptır derim.
nurellaa52 anonimmom_ insallah hayırlı haber alırsınız neden moralini bozuyormuş acaba Karından Bişi alınmıyor değil mi koldan kan ve ultrason sadece
emmy06 nurellaa52 evet kan ve ultrason, sonuçları malesef genelde gördüğüm kadarıyla olumsuz çıkıyor diyorlar, fetal dnaya yönlendiriyorlar fetalde sıkıntı görülmüyor ikili anneyi yanlışlıkla strese sokıyor diyorlar
emmy06 nurellaa52 kromozom anomalilerine vs bakılıyor, Allah korusun down sendromu için falan bakılıyor. Hatta Forumda gormussunuzdur belki trizomi vs onlara bakılıyor
cicekkkkiz Ben bugün sonucu aldım cok şükür temiz çıktı. Ancak öncesinde burun kemiği ve ense kalınlığı iyiydi ondan iyi geleceğini düşünüyordum. Down sendromu ihtimaline birde başka birşeye daha bakılıyor.