Kizlar 23 haftalik hamileyim 2 haftadir dehset burun tikanikligi yasiyorum kbb 5 gun illadin kullanabilirsin demisti ama o olmadan asla nefes alamiyleum agzimdan nefes alinca panik atak geçiriyorum bi sure kullanmamayi denedim illadin spreyi ama baktim yapamiyorum tekrar sadece aksamlari kullanmaya basladim onu kullaninca resmen hayata donuyorum benim gibi olan var mi illadin kullanip bi zararini goren yada bebegi saglikli olan?