Momlife_ Bu form da farklı olsun 😂 Ben mehmetefendi,kahve dünyası sevmiyorum çok acı geliyor siz ne içiyorsunuz?
aysgl330633 Momlife_ Valla çitlekçiden alıyoruz ama markasını inan bilmiyorum şu kadarlık filan diyoruz öyle alıyoruz
sudeborakk Momlife_ File marketin kendi markası denemenizi tavsiye ederim mehmet efendi falan bana ağır geliyordu bu tam ortası
Almirolie Momlife_ bizim burada taze çekiliyor başka biryerde görmedim ama marketlerin bazılarında var denesene ☺️
yildizbebe Ben Çitlekçinin taze çekilmiş kahvesine bayılıyorum bol köpüklü oluyor ne çok acı ne çok hafif çok güzel tavsiye ederim
kurkmantosuzmadonna Momlife_ yok canım. Burda bir kuruyemişçiden alıyorum. Kuruyemişçilere bakabilirsin. Ben de böyle post açmıştım hatta. 😀
Momlife_ egeemomms sen gerçek kahve triyakilerindensin 😂 bizim burda da çekilmiş kahveciler var yumuşak içim seviyorum ama sütlüye yakın değil orta düzeyde ve sade içerim kahveyi de🤤