elifboyaci_ 6+4 sadece kese gözüktü şuan 6+6 yım çarşamba yine gideceğim sizce bebeği ve kalp atışını görür müyüm
cuteregina elifboyaci_ bence bekleyin her gittiğinizde strese gireceksiniz iki gün olmuş daha bir hafta bekleyin en azından
rmy1 elifboyaci_ 6+2 de gittiğimde karından sadece kese gözüktü Vajinal bakmasını istedim sonrasında ise yolk sac ve bebekte gözüktü ama kalp atışı yoktu 6+6da tekrar gittiğimde ise karından da bebek gözüktü kalp atışı duyuldu yani arada 4 gün farkla bebek ve kalp atışı duyuldu
elifboyaci_ cuteregina pazartesi gittim bir hafta sonra yine gel dedi işte bekliyorum ama korkuyorum da umarım duyarım 🤲🏻🥹
cuteregina elifboyaci_ satla usg arası bi haftaydı benimki Usg göre 6+3 bebeği gördüm 7+1 de kalp atışını duydum Vajinal ile umarım sizde görürsünüz duyarsınız
annisnergis Bende dün gittim 6+3 doktor karından baktı kalp atışı görünmez alttan bakarsak görme ihtimali olur ama istemezsen 1 hafta 10 gün sonra gel öyle bakalım karından dedi size sadece karından mı baktı
nuryldrm1 Bende 6+3 dün gittim sadece kese gözüktü doktor on gün sonra tekrar bakalım dedi 23ne randevu aldım inşallah görürğz
aleynau cuteregina nasıl yani usgye göre bi hafta geri miydi yani çünkü bana da 6+2 de gittiğimde kese 5 hafta civarı dedi 2 hafta sonra gel kalp atışı duyalım dedi benimde moralim bozuldu bi aksilik mi var diye
busraat benimde 6.hafta sadece kese gözüktü içi boş dedi 5.haftada vajinal ultrasonla baktı kese var bebek yok dedi 6.haftada göbekten baktı kese var yine bebek yok dedi.10 gün sonraya randevu verildi