anonimmom_ vallahi hep travel sistem arabaları denedim ama altı aya kadar gidebildim baston bebek arabasını tavsiye ederim ama şimdi böyle kabin boylar çıkmış eğer ki ilk evladınızsa ve tekrar çocuk düşünürseniz hiç düşünmeyin derim çünkü bebek arabası 2-3 yıl kullanılacak bir şey. parasının hakkını veren bir şey alın gözünüzde büyütmeyin derim. eşim Maclaren marka ikinci el bebek arabası almıştı, şu an üçüncü evladımı büyütecek nasipse, yani çok güzel bir marka parasının da hakkını veriyor isterseniz bir araştırın