Betul123 Dün akşam 5 de sancım başladı 20 dk arayla hafif den geliyordu düzenli akşam 9 gibi biraz daha arttı ama hala 20 dk da bi geliyordu sonra nişanım düştü 12 gibi uyudum şimdi uyandım sancı falan gitmiş acaba yalancı sancımıydı ama 7 saat boyunca düzenliydi ve nişanım da düştü başına böyle birşey gelen var mı doktora gitmelimiyim 40+5 haftalığım bu arada
gksuaks Betul123 Henüz doğum yapmadım 34. Haftamdayım ama yerinizde olsam nişan da gelmişse eminsem bi gidip kontrol olurdum. Duruma göre eve dönüp evde çekerdim biraz sancımı ama ne olduğunu en azndan öğrenmş olurdum vaktiniz gelmş cnkü.
2cocuk2kopek Betul123 nisan gelince dogum hemen baslamiyor. Benim nisanim geleli 3 hafta oluyor. Sanci sıklıgınızı kontrol edin. Suyunuza dikkat edin . Kasilmalarinizi takip edin . Durumu doktorunuzada bildirin
Betul123 Hirazeynep ama sancım yok işte sancım gitti acaba nişan değişmiydi dicem ama nişan olduğuna Emin’im ve düzenli aralıklarla ağrımda vardı oda yok
Betul123 gksuaks sancım yok işte şuan hiç bebekde hareket ediyor ondada bi sorun yok biraz bekleyip gitmeyi düşünüyorum Zaten hastane 5 dk uzağımda
Kahramanlar Doğum sancısı bendede gece bir ara gitmişti sabaha karşı tekrar düzene girdi 09:50 de doğurdum uyku hali de doğum belirtisi oluyormuş