Snmsnm Bnde doktora gittim bugün. Kız halaatepemde. Hiç inmemiş rahim de.de darlık varmış. O yüzden boşuna ağrı çekme.daha fazla dedi. Normal doğuma girsen bile doğmaz sezeryene alırız malesef çektiğin acıya yazık dedi. Yarın Saat 10 da sezeryan var inşallah