maris01 Dış gebelik sonrası gebe kalanlar var mı ? Ve diğer tüp alındıktan kaç ay sonra hamile kaldınız?
3boysmom maris01 ben 1 yıl sonra hamile kaldım benimde sol tüpüm alındı dış gebelikten. ve 1.5 yılın sonunda ikizlerimi doğurdumm🥰
bebekistiyorm maris01 dış gebelik sol tüpüm alındı sonrasnda çok pozitif gördüm ama kimyasal oldular genetik test yaptırdım benm sürecim farklı ama tek tüple rahatça hamile kalınır
Saimenur maris01 dış gebelikten degıl ama sol tüpüm sıvı bırıkmesınden alındı.acok sukur 2 ay sonra gebe kaldım
maris01 3boysmom siz 1yılı kendiniz mi beklediniz yoksa dış gebelikten sonra 6ay bekleme var ya 6. Ayınızdan sonra mı gebe kalmaya çalıştığınız halde 1. Yılınızda hamile kaldınız?
3boysmom maris01 ben kendim bekledim yani şöyle doktor zaten önermedi 6 ay 6.ay dolunca denedim 1 yılı buldu hamile kalmam
maris01 3boysmom peki o sürede her hangi bir ilaç veya takviye vs kullandınız mı bizde 2-3 aydır korunmuyoruz da 😒
3boysmom maris01 hayır hiç kullanmadım sadece muayeneye gittim amh falan baktırdım yumurtalık sayıma vs. ona göre zaten doktor yönlendirdi değerlerime bakarak gebelik olur veya olmaz şeklinde ama hiç takviye kullanmadım😊