Momlife_ 37+3 olduk artık ağırlaştığım için sıcaklar da ayrı etkiliyor tabii çok yoruluyorum hareketim kısıtlı yalancı kasılmalarım da oluyor arada sizde durumlar nasıl bugün daha iyi hissediyorum vücudum alıştı galiba
hayat2 Momlife_ 37+2 benimde kasılmalarım çok arttı bebek hareketleri azaldı son 5 günüm inşallah sıkıntısız kucağımıza alırız
Ozgebtn Momlife_ 37+2 oldum haftaya perşembe doğum planlandı bakalım ağırlaştım tabi ki iyice en ufak efor sarfetsem kasıklarım belim ağrıyor tabi pek bişey yapamıyorum haliyle
_Umayinannesi Momlife_ 37+2 olacağız 00:00da. Ne yana döneceğimi şaştım zor çok zor. Cuma kontrol var
mlkce hayat2 sorması ayıp bebişim kilosu ne acaba özel tutmak isterseniz söylemeyin tabi de 🙂 ben de 38 de olucam da sezaryen
Momlife_ Mom23H benim doğum şeklim belli değil henüz ilk doğum yârın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum
Mom23H Momlife_ en hayırlı ve en güzel olanı Rabbim nasip etsin benim ikinci doğum ilki de sezeryan dı Buda öyle olacak
Momlife_ elifyazar sende de geç kalmış hissi oluyor mu çoğu kişinin belli sezeryanla olacak tabi hemen olsun demiyorum da insan çok merak ediyor
mlkce hayat2 ya maşallah rabbim esirgesin benim 36.haftada 2726 çıktı da az mı düşük mü diye endişeleniyorum 38 de alınacak 🥹