Merhaba anneler bugün kontrol ve nst vardı her şey yolunda dedi doktor . Eve gelip uyudum sonra yürüyüşe çıktık eşimle , eve kendimi zor attım . Sancı mı yaşıyorum neler oluyor anlamadım 🥹 Ağrı var regl ağrısı gibi ve doktor da zaten aşağıda bebek dedi . Kötü bir şey mi dedim artık bundan sonra doğum sürecine giriyorsun yavaş yavaş dedi normal dedi . Acaba heyecan mı yaptım bugün net tarih aralığı da verdi doğum için. Hatta heyecan yapar mısın verelim mi tarih dedi . 🙈2.çocugum bu benim .