Kızlar yarın 32. Haftama giriyorum, hastane çantasını hazırlamaya başladım ama aklıma bir şey takıldı hemşireye verileceklerin içine 1 adet bez koyacağım aynı zamanda yanıma ekstra olarak da alacağım ama doğum ne zaman belli değil tabiki yani bu bezler 1 ay da kalabilir hurç içinde 🤷🏻♀️ herhangi bir bozulma olur mu bezde emin olamadım, hurçlarımın üstü delikli hava alıyorlar ve valizin içinde olacaklar eğer koyarsam. Siz ne yaptınız yaşayan oldu mu bozulma falan nasıl yapsam?