Kızlar tam iki buçuk yaşında kızım var. Bir kaç gündür tuvalet egitimine başladık. Ben isteyken anneannesine kakasini cisini söylüyor kaçırma vs yok. Ama ben gelince tuvalet deyince çişin geldi mi annecim deyince çocuğa bi haller oluyo sürekli geri tepiyor. Annem soruyor ona da aynı sabah hiç bana böyle yapmadı diyor. Ve sonra kakasini bile gün içinde kaç kere kaçırdı asla söylemiyor kafayı yicem artık. Dün akşam cisini yapabildik söyledi dünyalar benim oldu. Ya bu ne zor bir süreç ne önerirsiniz çok yoruldum her yeri silmekten kıyafet yetiştiremiyorum 😭😫😞