helinsss Kızlar gebeyken emziren var mı ? Ya da bu durumu yaşamış olan acaba sütte azalma oluyor mu veya tat değişikliği ya da ne zaman azalıyor ?
lazcino helinsss şuan emziriyorum evet. 2 yaşına geldi sayılır. Sadece gece bir kez emziriyorum uykuya dalarken. Onu da bu ay bırakırız. Doktor 5.aya kadar emzir bırak dedi