blnmyld Kızlar, Durup dururken içimden o kadar ağlamak geliyor ki anlatamam ya ama hiç bir durum yok bişey yok durup dururken hormonların verdiği bişey mi bu ilk defa yaşıyorum şuan normalde sebepsiz yere ağlama huyum yoktur yani
dgngr blnmyld bugün ben de çok aşırı ağlıyorum ve çok huysuzum. 35+3 haftalık hamileyim. Hamilelikten mi, birikmişlikten mi bilmiyorum
fatmabaki blnmyld yaklaşık 1 haftadır ağlıyorum sebepsiz yere özellikle eşimi görünce yüreğim ona karşı merhamet besliyor işten gelip evi temizliyor yorgunsun ve yapıyorsun bizim için diyip ağlıyorum sarılınca ×2 ağlıyorum hormonlar tavan şu an 🥹ama içimde tutmuyorum ağlama gelince mekan farketmez akıyor yaşlar
yagmur2018 dgngr size bişe sorcm ya 36 haftalık mı oluosn 35 mi diosun soranlara kafamda deli sorular 😀
blnmyld aysgl330633 Evet çok duyuyorum onları ya korkuyorum valla o yüzden hiç tek kalmıcam 40 gün boyunca
temmuzonbir blnmyld yok benim gelmiyo canım anca ağlayasım geliyo ağlamamı tutarken de başım ağrıyo değişik yani 😂