sudeborakk Kızlar biz hala bebeğimizin ismine karar veremedik 23. haftaya giriyoruz çocuğum isimsiz kalcak bu gidişle 😝 Farklı ve anlamı güzel kız isimlerinize açığım ne kadar çok seçenek o kadar iyi benim için 🩷
nnbya38 sudeborakk aynı bende 23+5 olduk ve isimlerine yeni karar verdik çok zormuş isim seçmek biz birazda anlamına karakter özelliklerine çok odaklandık UMAY ve SİMAY koymaya karar verdik ikizlerime
Maviice sudeborakk ben Mevsim ve Ses isimlerini beğeniyorum kızıma farklı bşr isim koydum ama aklımdalar hala🫠❤️
sudeborakk Iremm2611 Eflini o kadar beğendik ki ama farsçada batmak anlamına geliyormuş sonradan çok üzülerek vazgeçtik 🥲
suma sudeborakk canm etkin asla farsça değil ve soylediğin anlama gelmiyor sevdin vazgeçme. Ben Fars olduğum için söylüyorum öyle bir ism farsçada yok
suma sudeborakk tabiki canm . Biz ism titireşmesini da bakıyoruz ama Türkiye’de bakmıyorlar yani daha doğrusu inanmiyolar bu konuya.
mrveyre sudeborakk seni o kadar iyi anlıyorum ki bende hastane çıkışı falan yaptırmak istiyorum ama karsr vermek çok zor