sirine2 Doktor geçen haftayla bu hafta farklı tahminler de bulundu fetal bekliyoruz ama merak ediyorum tahminde bulunabilir misiniz 🫶
sirine2 3_cocuklu_anne yaa benim anlamadığım 10. Haftaya kadar kese yuvarlaktı bu hafta neden böyle değişti
3_cocuklu_anne sirine2 ya Bebek büyüdükçe değişiyor canım keseye göre değildir bebeğin kemik yapısına göre tahmin edilir bence dokto tahminde bulundum acaba
sirine2 3_cocuklu_anne geçen hafta gittim tahminim erkek dedi bugün fetal için gittim sanki şuan tam tersi gibi görünüyor dedi ama yine tahmin net değil dedi kafam karıştı
sirine2 eckogg ay bana da kız gibi geldi bir önceki yanıtımda dediğim gibi hep oval keseler kız fasulye gibi kese erkek diye duydum benimkini anlamamın sebebi oval de değil fasulye de değil 😂
eckogg mavel Doktorumuz tahminde de bulunmadı bende çok merak ediyorum tabi sağlıklı olsun da, teşekkürler ☺️
eckogg sirine2 teşekkürler bende kız hissediyorum açıkçası ☺️ Sizinki kalp şeklinde 😂Hiiç anlayamadığım için bi yorumda bulunamadım size açıkçası gönlünüzden ne geçiyorsa o olsun