Pirayee rica ederim bence de hemen gitmeyin hatta doğum sancılarıysa birazını evde çekmeniz daha iyi tabi arttığı zamn hemn gidin zaten bebek hemen doğmuyor sancılar sürüyor. Benimde ilk dgmum sanclarm gün içinde başlsmştı ben sabaha doğru gittim hastaneye öğlen 12 de de kızım doğdu. Korkmayın yani sancılarnz az ken eşyalrnzı ayarlayın dualarım sizinle 💕💕