Merhaba bende kendisine gitmedim ama bir arkadaşım gitmişti çok memnun kaldı 150 bin gibi bi doğum ücreti var sanırım egepolde yaptırıyor. Hatta ben geçen hafta doğum yaptım ameliyathaneye girerken oda kendi hastasıyla çıkıyordu. Tatlı dilli herşeyi tane tane anlatan biriymiş muayene ücretini tam hatırlamıyorum ama ilk muayenesi ücretsizdi sanırım ön görüşme gibi bişeydi galiba