Hkrtbg gmzefnn en büyük korkum o aslında. Doğum başlar ve ben yetisemem bebeğime bişey olur diye çok korkuyorum 😔
gmzefnn Hkrtbg ondan korkma öyle hemen doğurmuyosun suyun geldikten sonra ama bence hiç riske atma çünki hastanede düzenli kalp atışları falan herşey dinleniyo acil doğumlul durum olması durumunda hemen alırlar doğuma bişey kalmamış zaten sık dişini bence biraz hastane en güvenli sizin için
Hkrtbg gmzefnn teşekkür ederim 🙏 çok bunaldım burda. En fazla 34. Haftaya kadar sabredebilirim yani 10 gün Sonra eve giderim duramıyorum burda 😔
ceydadogan Merhabalar bende bugün 28+3 um rahim ağzı kısalığım var doktorlar dinamik yapıda olduğunu söylüyor bu şekilde zamanında doğum yapanlar var mı süreci nasıl yönetmeliyim lütfen yardımcı olur musunuz çok tedirginim